Společnost Ladeepharma Czech, s.r.o. řešila následující:
Firemní reprezentanti rozdávají všem gynekologům v České republice kartičky velikosti vizitky. Celkem 4 různé materiály nesou informace o 4 různých preparátech, které by měly být stále na očích a gynekolog by je měl mít jednoduše po ruce, aby je mohl rozdávat pacientkám. Nesmějí nikam zapadnout, měly by být vkusně umístěny na pracovním stole.
„Stojánek“ měl samozřejmě být praktický, aby bylo možné kartičky bez problémů vytahovat.
Společnost se chová ekologicky, preferuje tedy recyklovatelný materiál. Výsledný produkt musí být lehký, pohledný, firemní zástupce by s ním měl mít co nejméně starostí.
Tolik zjednodušeně zadání.
Při řešení úkolu jsme nejdříve vybrali materiál, nakonec (řešili se plastové hmoty či kartony) volba padla na papír těžší gramáže. Dále bylo nutné vyřešit skládání a tedy i budoucí výsek výsledné krabičky, neboť podobný produkt na trhu nebyl. Vše samozřejmě se zřetelem k rozpočtu, který zákazník na tento projekt uvolnil. Pak už je jenom kousek k vytvoření prvního modelu, makety:
Po domluvě se zákazníkem a drobných úpravách vznikl finální model.
Grafické oddělení sisky.cz pak připravilo finální výsekovou formu a do ní umístilo grafiku tak, aby odpovídala nejenom viditelným a neviditelným plochám po složení do finální podoby, ale také aby ctila schválený grafický manuál. V interním výběrovém řízení byl vybrán výrobce, zručné manuální pracovnice pak stovky a tisíce krabiček skládaly do finálního tvaru. Vyřešilo se balení - pro převoz výsledného produktu je samozřejmě vždy nutné balit tak, aby bylo možné převézt co největší množství v co nejmenších objemech krabic.
Nové zboží bylo dodáno v požadovaném termínu a logisticky tak, aby dorazilo přímo na meeting všech obchodních reprezentantů – tím odpadla následná ditribuce.
„Stojánek“ měl samozřejmě být praktický, aby bylo možné kartičky bez problémů vytahovat.
Společnost se chová ekologicky, preferuje tedy recyklovatelný materiál. Výsledný produkt musí být lehký, pohledný, firemní zástupce by s ním měl mít co nejméně starostí.
Tolik zjednodušeně zadání.
Při řešení úkolu jsme nejdříve vybrali materiál, nakonec (řešili se plastové hmoty či kartony) volba padla na papír těžší gramáže. Dále bylo nutné vyřešit skládání a tedy i budoucí výsek výsledné krabičky, neboť podobný produkt na trhu nebyl. Vše samozřejmě se zřetelem k rozpočtu, který zákazník na tento projekt uvolnil. Pak už je jenom kousek k vytvoření prvního modelu, makety:
Po domluvě se zákazníkem a drobných úpravách vznikl finální model.
Grafické oddělení sisky.cz pak připravilo finální výsekovou formu a do ní umístilo grafiku tak, aby odpovídala nejenom viditelným a neviditelným plochám po složení do finální podoby, ale také aby ctila schválený grafický manuál. V interním výběrovém řízení byl vybrán výrobce, zručné manuální pracovnice pak stovky a tisíce krabiček skládaly do finálního tvaru. Vyřešilo se balení - pro převoz výsledného produktu je samozřejmě vždy nutné balit tak, aby bylo možné převézt co největší množství v co nejmenších objemech krabic.
Nové zboží bylo dodáno v požadovaném termínu a logisticky tak, aby dorazilo přímo na meeting všech obchodních reprezentantů – tím odpadla následná ditribuce.